fredag 18. februar 2011

Tulipaner på rømmen!

Sollys direkte på tulipaner kan få uante følger i en varm stue.. Tre av tulipanene i buketten min hadde vrengt seg ut av vasen og ned på sofaen, noe sørgelig myke i "stammen"... Men fargene var det ingenting å si på. Rescue team var på plass (datteren min) og fikk snittet dem og satt dem tilbake - etter jeg hadde foreviget rømlingene :-)



Åååå.. jeg håper jeg får drømme-objektivet i geburtsdagspresang!!! Canon EF 85mm F1.2 *sukk* Det er lov å drømme....

2 kommentarer:

  1. Flott bilde tatt med ei superlyssterk linse! (selv om det er canon da...) lerogler!
    Ha en flott fredda' og vinterferie etter hvert!

    SvarSlett
  2. Selv om?!? ;-) Bildet er faktisk tatt med en treg Canon 24-105 F4.0 i direkte sollys :-) Ikke vinterferie her ennå. Starter ikke før uke 10... Men DA går turen til Canada :-)

    SvarSlett